close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ציוד למספרות גברים- מה הוא כולל ואיפה קונים?

מערכת שורשיט טבת, תשעז17/01/2017

מספרות גברים של פעם כבר כמעט שאינן קיימות ברוב המקומות המעוצבים... אולם עדיין צריך ציוד

תגיות:

מספרות גברים של פעם כבר כמעט שאינן קיימות ברוב המקומות המעוצבים, אולם יש עדיין מקומות שבהם מכבדים מספרות גברים של פעם ומוצאים בהן את כל הציוד והריהוט המאופק והחסכני שמתאימים לגברים שאינם זקוקים לטיפולים מרובים. עם זאת, מכיוון שגברים רבים למדו להשקיע בעצמם כמו נשים כמעט, ויש טיפולים וסגנונות תספורת שגם הם רוצים להתנסות בהם משום שהיום הם מקובלים גם לגברים, ניתן למצוא מספרות גברים יותר מתוחכמות ומודרניות למראה.

עיצוב מספרות בצורה גברית

מספרות שכאלה גם יקפידו בדרך כלל על העיצוב האחיד והמותאם להן, ולכן ציוד למספרות טוב שמתאים להן יהיה צבוע בצבעים גבריים, בדרך כלל מונוכרומטיים ומאופקים, כהים ורציניים. ריהוט של מספרות גברים אינו חייב לסבול מעיצוב מזלזל ואסתטיקה לא מרשימה. אפשר בהחלט למצוא ריהוט למספרות גברים שאינו מבייש את הרמה של העיצוב שמקובלת כיום, ויחד עם זאת רואים בו שזה לא המקום הוורוד והנשים שאנחנו רגילים לראות במספרות נשים. פה זה יהיה יותר ענייני, משום שגם הטיפולים והתסרוקות והשירותים שגברים זקוקים להם נמשכים זמן קצר יותר מטבע הדברים.

ציוד מספרות בסיסי יותר משל נשים

כמו כן, נמצא שם את הציוד הבסיסי יותר ופחות תכשירים מיוחדים, צבעים יורת גבריים שמיועדים לצביעת שיער שיבה אצל גברים בוגרים, ואולי גם חומרי הבהרה למי שאוה בלהוסיף את הגיוונים האלה לשיער. הציוד עצמו יורכב מציוד תספורת וגילוח, כשזה מיועד גם לגילוח שיער הראש וגזיזתו, מכשירים ייעודיים לשיער הפנים, האוזניים והאף, וגם לטיפוח שיער הראש, אבל לא הרבה יותר מזה, אלא אם כן יש לקוחות שיש אצלם ביקוש לטיפולים ומראות מיוחדים.

ציוד חזק ואמין קונים אצל ספק אמין

מכיוון שגברים גם גדולים יותר מנשים, ציוד וריהוט המספרה שלהם חייב להצטיין בעמידות לאורך זמן וביכולת לשאת אותם ואת המשקל שלהם, יותר מאשר נשים שהן קטנות בדרך כלל. בכל מקרה, גם התחלופה הגבוהה של גברים שמבקשים להסתפר בכל מעט זמן יחסית, מחייב ציוד תספורות שיהיה איכותי ואמין ויציב מאוד. ציוד למספרות גברים אמנם אינו מגוון כמו של מספרות נשים, אבל חייב לעמוד במבחן הזמן והביצוע המדויק והאמין במחירים סבירים בדיוק כמו אצל נשים. שירות הלקוחות מחייב גם זמינות גבוהה של הסוכנים שלכם ושירות תיקונים והחלפות קשוב, יחד עם אחריות למשך זמן ארוך. הבלאי הגבוה של ציוד וריהוט ייעודי למספרות מחייב אם כך ייצור איכותי של חברה מובילה בתחום זה, כדי שיוכלו להרוויח ולא להוציא כסף רב על החלפת הציוד כל הזמן.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה